KATHOLIEKE JONGERENDAG 2023 Visuele identiteit en campagne-stijl voor de landelijke Katholieke Jongerendag. Een sterk herkenbare stijl werd ontwikkeld, gecentreerd rond het thema van…
STILLE OMGANG De Stille Omgang: een traditie die startte in 1881 ter nagedachtenis aan het Mirakel van Amsterdam {1345}. Elk jaar is…
DEEGEN SLOOPWERKEN In samenwerking met Zwarthoed visuele communicatie ontwierpen wij de visuele identiteit van Deegen & Zoon bv, een familiebedrijf gespecialiseerd in…
BRABANTSE VOLKSVERHALEN Ontwerp van het boek ‘Brabantse Volksverhalen’. Auteur Naomi Jansen herformuleerde en bundelde 32 verhalen uit de Brabantse traditie, met rijke…
LEES LOKAAL Visuele identiteit voor Lees Lokaal, Uitgeest. Ontstaan in 2016 als een volwaardig alternatief voor de traditionele bibliotheek, die werd gesloten…
CARITAS HAARLEM-AMSTERDAM Strategie en concept & ontwerp van campagne voor de Diocesane Caritas van het bisdom Haarlem-Amsterdam. De Caritas draagt bij aan…
SINT-JAN DEN BOSCH Een nieuw en verbeterd imago voor de Sint-Janskathedraal in Den Bosch, waarmee de hoge doelstellingen, kernwaarden en missie van de…
WERELDJONGERENDAGEN 2023 Visuele identiteit en landelijke campagnestijl voor de Nederlandse reis naar de Wereldjongerendagen 2023, in Lissabon. De WJD is het grootste…
ISOB SCHOLEN De ISOB is een stichting voor openbaar basisonderwijs in vijf gemeenten in Noord- en Midden Kennemerland en omvat 20 scholen.…
BEGRAAFPLAATS SINT BARBARA Een geheel nieuw imago en visuele identiteit voor begraafplaats Sint Barbara in Amsterdam. Analyse van de identiteit en van de…
DANIËL LOCKEFEER MEUBELMAKER Analyse van de sterke punten en kernwaarden van meubelmaker Daniël Lockefeer. Herijking van de identiteit, missie en visie. Ontwerp van…
ROEPINGENWEEK 2021 Voor het bisdom Haarlem-Amsterdam verzorgden wij een campagneconcept en -ontwerp voor Roepingenweek 2021. De week wil ertoe oproepen om te…
CAMPUS AQUINO Campagneconcept en -ontwerp voor Campus Aquino: een woongemeenschap in Utrecht voor katholieke studenten en jong werkenden, waar zij kunnen groeien…
JONG AARTSBISDOM UTRECHT Een herijking van de identiteit en herpositionering richting de doelgroep jongeren voor Jong Aartsbisdom Utrecht plus een verheldering en vernieuwing…
VAN BRON TOT ZEE Voor de Nederlandse Bruggenstichting ontwierpen we het boek ‘Van Bron tot Zee: Bruggen over de Maas’. Het boek presenteert de…
BISDOM VAN ‘S-HERTOGENBOSCH Een nieuwe communicatiestrategie en visuele identiteit voor Bisdom van ’s-Hertogenbosch. De uitdaging was om de visie te herijken en de…
WERELDJONGERENDAGEN 2019 Een visuele identiteit voor de Nederlandse reis naar de Wereldjongerendagen 2019, in Panama. De WJD is het grootste jongeren-event ter…
GROOTSEMINARIE SINT WILLIBRORD Een nieuwe visuele identiteit en communicatiestrategie voor het Grootseminarie Sint Willibrord, van het bisdom Haarlem-Amsterdam. De vernieuwde communicatiestijl zet het…
#CLUBCAAS #ClubCaas is een ondernemersnetwerk, actief in Alkmaar en omgeving. De missie van het netwerk is om een factor van inspiratie…
STICHTING MARA STICHTING MARA is een organisatie die projecten opzet voor kwetsbare groepen in de samenleving. De projecten zijn erop gericht om…
IDEA NOORD HOLLAND De incubator IDEA helpt ondernemers om innovatieve ideeën op het gebied van duurzame energie te realiseren en op de markt…
GUYLLAUME WIBOWO Guyllaume Wibowo is een jonge muziekproducer, danser, acteur en goochelaar. Na opleiding aan de Nationale balletacademie, een hoge score bij…
KATHOLIEK BRABANT Zilveren camerawinnaar Ramon Mangold fotografeerde gedurende 10 jaar het katholieke leven in Brabant. Zo ontstond een uniek overzicht van foto’s…
REMBRANDTSCHOOL Logo en visuele identiteit voor een hernieuwd gezicht van de Rembrandtschool in Akersloot. Een gezamenlijke cocreatie sessie, met staf en…
ISOB RAAK(T)! De ISOB (Intergemeentelijke Stichting Openbaar Basis onderwijs) organiseerde in het Alkmaarse AFAS stadion een studiedag rondom het urgente thema van…
BEDEVAART ASSISI 2018 Het bisdom Haarlem-Amsterdam organiseerde in de meivakantie van 2018 een pelgrimage naar het Italiaanse Assisi. Geïnspireerd door de rijke traditie…
JONGERENREIS ROME 2020 Jong Katholiek organiseert een reis voor jongeren, naar Rome. Wij verzorgden het campagneconcept en de campagneslogan: ‘Come home, go Rome’.…
ZINPLEKKEN VOOR JONGEREN Ontwerp van het magazine ‘ZINplekken voor jongeren’, een project van de commissie Jongerenwerk Religieuzen van de Konferentie Nederlandse Religieuzen (KNR),…
HOUVAST OP SCHOOL Stichting Houvast op school ontwikkelt een nieuwe methodiek voor godsdienst voor het basisonderwijs en biedt een interactief platform waarin deelnemers…
SAMENKERK MAGAZINE Het bisdom Haarlem-Amsterdam geeft het magazine SamenKerk uit, als nieuws- en communicatieplatform richting alle betrokkenen in het gehele bisdom. We…
STUDIO ARCHITECTURA Studio Architectura, opgericht door architect en monumentenadviseur Marcel Heijmans, is een studio voor Architectuur, Restauratie en Bouwhistorie. De transitie naar…
2002 SHOP 2002 Shop is een online winkel voor ICT apparatuur en netwerkcomponenten. We ontwikkelden een visuele identiteit met een sterke focus…