KATHOLIEKE JONGERENDAG 2023

Visuele identiteit en campagne-stijl

Visuele identiteit en campagne-stijl voor de landelijke Katholieke Jongerendag.

De Uitdaging

+

Visuele identiteit en campagne-stijl voor de landelijke Katholieke Jongerendag. Een sterk herkenbare stijl werd ontwikkeld, gecentreerd rond het thema van de KJD 2023: ‘Welkom Thuis’. De vormtaal verwijst steeds naar het centrum, de focus, gevormd door het kruis; datgene waar je ’thuis komt’ en waar je welkom bent.


De Oplossing

+

De stijl is flexibel en modulair van opzet: met een strategische inzet van slechts enkele vorm-elementen kan elke mogelijke uiting worden voorzien van een onmiskenbaar KJD-gehalte, nu en voor volgende edities.

De visuele identiteit van de Katholieke Jongerendag, al doelgericht ingezet voor de promo-campagne voorafgaand aan het event, werd consistent doorvertaald naar de event-stijl tijdens de KJD, op de locatie in Veenendaal.

Meer weten over dit project?
Neem contact op met Jochem Oor:
jochem@impulsar.nl
06 2341 0593

 

Naar overzicht projecten