STILLE OMGANG

Visuele identiteit en campagne-stijl

De Stille Omgang: een traditie die startte in 1881 ter nagedachtenis aan het Mirakel van Amsterdam (1345). Elk jaar is er een speciaal Stille Omgang jongerenprogramma. Wij ontwierpen daarvoor een flexibile en uiterst wendbare visuele identiteit, die zich steeds laat evolueren en plooien naar de specifieke thematiek per editie, maar waarbij het logo de constante en bindende factor is. Het logo refereert aan het Mirakel van 1345, waarbij een Hostie boven de vlammen bleef zweven, nadat die in het vuur was geworpen.

Met het logo als centraal element ontwerpen wij elk jaar – en daarmee rondom elk nieuw thema van het SO jongerenprogramma – een nieuwe campagne, die wordt geïmplementeerd in online en offline promotie.

Foto Stille Omgang: Ramon Mangold

Meer weten over dit project?
Neem contact op met Jochem Oor:
jochem@impulsar.nl
06 2341 0593

 

Naar overzicht projecten

Kijk ook naar: