GROOTSEMINARIE SINT WILLIBRORD

Strategie en visuele identiteit

Een nieuwe visuele identiteit en communicatiestrategie voor het Grootseminarie Sint Willibrord, van het bisdom Haarlem-Amsterdam. De vernieuwde communicatiestijl zet het seminarie helderder op de kaart en draagt de missie en kernwaarden van het Grootseminarie uit: een centrum te bieden aan hen die zich geroepen weten tot het priesterschap. Een centrum van vorming, van waaruit zij later missionair zullen optreden, in kerk en maatschappij.

Impulsar-Willibrord-seminarie-Logo
Impulsar-Willibrord-seminarie-Vormtaal

Centraal staat de Eucharistie, in het Allerheiligste. Het beeldmerk bevat dan ook een duidelijke verwijzing daarnaar en herbergt de vorm van een monstrans. Het goudgeel symboliseert het koningsschap van Christus. Het blauw symboliseert Maria, onder wiens bescherming het Grootseminarie zich stelt.

Impulsar-Willibrord-seminarie-Vormtaal

Als onderdeel van de vernieuwde visuele identiteit zijn fotoportretten gemaakt van de seminaristen (priesterstudenten), welke worden ingezet doorheen de branding en de implementatie van de visuele identiteit.

Als onderdeel van de vernieuwde visuele identiteit zijn fotoportretten gemaakt van de seminaristen (priesterstudenten), welke worden ingezet doorheen de branding en de implementatie van de visuele identiteit.

Impulsar-Willibrordseminarie-portret
Impulsar-Willibrordseminarie-portret
Impulsar-Willibrordseminarie