Test artikel
visuele identiteit

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptat.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?

Met Impulsar zijn we op zoek gegaan naar een krachtig beeldmerk, een herkenbare visuele identiteit. En naar één naam waaronder alle jongeren van het Aartsbisdom Utrecht verbonden zijn en waar alle jongerenactiviteiten onder vallen. Een naam met een mooie betekenis: JA, Jong Aartsbisdom. Maar ook ja aan God, aan onze roeping, ja in navolging van Maria.

Vicaris Hans Pauw, Bisschoppelijk Vicaris voor Jeugd & Jongeren

Kijk ook naar: